Elastyczny model wsparcia serwisowego – dostosujemy się do Twoich oczekiwań
W jednym miesiącu potrzebujesz więcej wsparcia a w innym mniej? Nic nie szkodzi – to Ty wykorzystujesz godziny tak jak faktycznie potrzebujesz
Jeśli posiadasz umowę serwisową z inną firmą, nie musisz rezygnować a część zadań przekazać nam. To bezpieczny sposób na przetestowanie i sprawdzenie nas
Gwarantujemy w umowie warunki zachowania poufności i RODO
Działania realizujemy zdalnie, sprawnie i bez zbędnych kosztów dojazdu.
Jeśli potrzebujesz nowych rozwiązań, wspólnie określamy wytyczne oszacujemy czasochłonność. Koszt rozwiązania i termin nie jest dla Ciebie zaskoczeniem.
Płacisz tylko za wykonaną usługę
Otrzymujesz dostęp do naszych doświadczonych konsultantów.
Jeśli Twoje potrzeby wzrosną i będziesz oczekiwał zapewnienia dodatkowych usług (jak np. całodobowy serwis, gwarantowany czas reakcji) mamy w swojej ofercie również usługi w modelu abonamentowym.
Do twojej dyspozycji są konsultanci
Streamsoft Prestiż | Streamsoft Pro z zakresu modułów
Handlowo – magazynowy
Finansów i księgowości
Zarządzanie produkcją
Administracji systemem
Rozrachunków
Kadr i płac
Rozwiązań mobilnych
Integracji z systemami zewnętrznymi
Pomoc techniczna realizowana on-line w dowolnym miejscu.
223
Zgłoszenie serwisowe
Strona korzysta z plików cookies w celach statystycznych, zgodnie z Polityką prywatności.