fbpx

Blog

BLOG

przedstawiciel handlowy – jak może pracować wydajniej

Data publikacji: 08.07.2019
nie podoba mi sięsłabyśrednidobrybardzo dobry (1 głosów, średnio: 5,00 z 5)

Przedstawiciel handlowy jest tak wydajny jak narzędzia z których korzysta. Efektywność pracy twojego mobilnego handlowca może znacznie wzrosnąć dzięki EMP.

 

System zarządzania sprzedażą EMP

 

EMP to centrum dowodzenia menagera sprzedaży.  Przeznaczone dla każdego przedsiębiorstwa niezależnie od branży które potrzebują skutecznego zarządzania wszystkimi kanałami sprzedaży w jednym miejscu.  EMP WEB daje twojej firmie nową jakość w zarządzaniu kanałami sprzedaży w jednym miejscu.

 

 

zarządzanie sprzedażą

 

 

 

Panel menadżera sprzedaży to narzędzie które może zmienić metodykę pracy twojego zespołu.  Możesz szybko sprawdzić:

  • Jak planują handlowcy swoje trasy i ilu klientów odwiedzi w ciągu jednego dnia
  • jak często handlowcy odwiedzają swoich klientów i co zanotowali
  • jak wygląda historia kontaktów w konkretnych przypadkach (mobilny CRM)
  • których planowanych wizyt nie udało się zrealizować i dlaczego
  • jaki obrót generuje statystyczna wizyta
  • jak szybko realizowane są zamówienia
  • jak twój zespół handlowy realizuje plany sprzedażowe


centrum pracy menagera spredaży

Jakie narzędzia daje ci EMP

 

  • kalendarz – wygodnie planuj spotkania dla zespołu
  • mapa – monitoruj działania twoich handlowców
  • kontrahenci – dostęp do kontrahentów ze wszystkich kanałów (Mobile, B2B, B2C).
  • dokumenty – wszystkie dokumenty  kontrahentów zawsze pod ręką
  • towary – dostęp do towarów całej oferty
  • warunki handlowe – przygotuj promocje, cenniki z każdego miejsca.
  • zarządzaj handlowcami – segmentuj dostęp do informacji

 

EMP Mobile – aplikacja mobilna twoich handlowców

 

Nowoczesne wsparcie twoich sprzedawców w terenie. Aplikacja mobilna EMP Mobile pozwoli twoim sprzedawcom działać jeszcze skuteczniej.

aplikacja mobilna handlowac

W dowolnym miejscu i czasie handlowiec może:

  1. mieć dostęp do wszystkich zasobów wspomagających sprzedaż
  2. dostęp do oferty online i offline
  3. planować spotkania z klientami
  4. generować oferty i nowe zamówienia
  5. sprawdzać stany magazynowe
  6. przyjąć zapłatę od kontrahenta
  7. zrobić notatkę – pisemną, dźwiękową lub fotograficzną
  8. uzyskać podpis klienta pod zamówieniem

 

podpis klienta w aplikacji

 

 

Porozmawiaj z ekspertem 

 

Pomagamy w wyborze najkorzystniejszych rozwiązań
informatycznych i doradzamy jak podnieść efektywność
twojej firmy dzięki informatyzacji.

Artur Brzezinka
tel. 324 -944-754  wew. 8